Super de Boer supermarkt
De Super de Boer formule is voortgekomen uit fusies met verschillende kleine supermarkten waaronder: Super, De Jong en De Boer. Toen in 2007 het supermarktconcern Laurus, waaronder ook de Super de Boer viel, failliet ging moest er een doorstart gemaakt worden. Sinds 1 januari 2008 is Super de Boer verder gegaan onder de naam Super de Boer N.V.
In september 2009 is bekend gemaakt dat de Super de Boer winkels omgebouwd gaan worden naar de Jumbo formule. Hiermee is de veel kleinere Jumbo supermarkten de tweede grootste supermarktketen van Nederland geworden. Met ruim 300 winkels was Super de Boer op het moment van de overname de derde grootste supermarktketen van Nederland. In juli 2012 is de laatste Super de Boer winkel omgebouwd en nu zijn alle winkels omgebouwd of verkocht aan andere supermarktketens. Zo zijn er ongeveer 80 winkels verkocht aan C1000, daarnaast heeft ook Coop Codis een aantal winkels overgenomen.
Super de Boer besteedde veel aandacht aan vers producten zoals: Verse groente en vers fruit, Vers vlees en Vers brood. Maar ook aan biologische producten werd aandacht besteed, zo stonden er verschillende keurmerken op de producten.
Het assortiment bestond naast de vers producten uit natuurlijk A en B merken en het Super de Boer huismerk. Het huismerk had twee productlijn: de Basis en de Superieur. In totaal waren er ruim 4400 huismerk producten te vinden in de Super de Boer winkel.
De aanbiedingen van de Super de Boer liepen wekelijks van maandag t/m zondag. Wekelijks waren er tussen de 50 a 70 aanbiedingen verschillend van vers producten, A-merken tot het Super de Boer huismerk. Tussen de aanbiedingen zaten vaak een groot aantal zuivel aanbiedingen, drank aanbiedingen, brood & koek aanbiedingen en producten voor in de voorraadkast.
Â
Â
Wil je graag zien welke Jumbo aanbiedingen actueel zijn, bekijk het aanbiedingen overzicht van Jumbo op Yenom.nl
Â
Â